Primary Advertiser

4 ארוחות מזינות וקלילות שאפשר להכין בחמש דקות

בשיתוף סטארקיסט

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 12:43

לא בכל יום יש לנו זמן להשקיע בארוחת בוקר או ערב מושקעת, ולפעמים אנחנו פשוט בכלל מעדיפים ארוחה קלה שלא תכביד לנו על הבטן. הנה כמה רעיונות לארוחות קלות, טעימות ובריאות שישאירו אתכם שבעים

עכשיו כשהקיץ כבר כאן והטמפרטורות מטפסות מעלה מעלה, כולנו מחפשים מאכלים קלילים יותר. בנוסף, לוחות הזמנים הצפופים והעובדה שאין לנו תמיד הרבה זמן להשקיע בארוחה מבושלת חמה, שולחים רבים לחפש את הפתרון האולטימטיבי לארוחה קלה, אבל מבלי לוותר על הטעם או על המרכיבים הבריאים.

לארוחת ערב משפחתית, צוהריים במשרד או אפילו לקחת לדרך. הנה ארבע ארוחות זריזות, בריאות וטעימות שמאוד קל להכין:

כריך טונה מלחם מלא

כריך טונה. אלון מסיקה, אלון מסיקה
פחמימה מורכבת וחלבון בריא. כריך טונה/אלון מסיקה, אלון מסיקה

לא סתם הטונה נחשבת למזון מאוד אהוב על ידי מתאמנים ואנשים שוחרי ספורט. בתוך קופסאות השימורים של טונה יש מרכיב מאוד משמעותי והוא החלבון. זהו חלבון איכותי ובריא, שמקנה למנת דג טונה ערך תזונתי מאוד גבוה. הוא חשוב לשרירים, טוב מאוד לילדים ונוער שגופם גדל וחשוב בעצם לכולנו. מנת טונה של סטארקיסט למשל, מספקת 25 גרם חלבון ולצידם גם כמות משמעותית של ויטמינים ומינרלים רבים כגון ברזל, אבץ, ויטמין B12, סלניום וכמובן חומצות שומן אומגה 3.

שילוב של טונה סטארקיסט - עם שמן או במים (תלוי בכם), יחד עם לחם מדגנים מלאים כמו שיפון או כוסמין היא שילוב אידיאלי של פחמימה מורכבת וחלבון בריא. אם תוסיפו לכריך הזה ירקות או אפילו תסחטו סקוויז קטן של לימון תוכלו ליהנות גם מהמינרלים והוויטמינים של הירקות וגם מנוגדי חמצון חשובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

5 הדגים הכי בריאים שכדאי להוסיף לתפריט המשפחתי

בשיתוף סטארקיסט

יוגורט, אגוזים ופרי

יוגורט עם אגוזים. ShutterStock
פאוור בול אמיתי. יוגורט עם בננה ואגוזים/ShutterStock

יוגורט לבן הוא פתרון מעולה לארוחה קרירה ומהירה שאפשר לשלב בה מרכיבים בריאים במיוחד. אפשר להוסיף לגביע יוגורט לבן טבעי פירות יער ואגוזים מסוגים שונים שמוסיפים פריכות ושומנים בריאים, וניתן לשלב גם פירות עסיסיים, מלאי ויטמינים ומינרלים שיוסיפו גם מתיקות נעימה וסיבים תזונתיים.

סלט קצוץ גס עם תוספות

סלט טונה. ShutterStock
שתי דקות ויש לכם סלט/ShutterStock

מלפפון אחד, עגבניה, פלפל, בצל, שמן זית ומלח - זה פחות או יותר כל מה שאת צריכים בשביל סלט קטן לאחד. אם תחתכו את הירקות גס, זה ייקח לכם בערך שתי דקות. לסלט הזה אפשר וכדאי להוסיף חלבון שיכול להגיע בעזרת ביצה קשה, קופסת טונה של סטארקיסט, קוביות טופו או כמה כפות קוטג'. לא צריך אפילו לחם.

שייק תפוח ופטל. ShutterStock
זרקו פנימה מה שאתם אוהבים. שייק פטל ותפוח/ShutterStock

תתפלאו אבל לא מעט אנשים בכלל שותים את הארוחה שלהם. בימים שאין לכם זמן, אתם ממהרים, וצריכים לנסוע לעבודה למשל, שייק מזין יכול להיות פתרון קריר מעולה. אפשר להכניס לשייק בננה - שהיא פרי מעולה לפתוח איתו את הבוקר למשל, תפוח ירוק חמצמץ, תמר למתיקות ואנרגיה, אגוזים לשומן וכמובן כמה עלים ירוקים לנוגדי החמצון וצבע. שייך סמיך ומושקע יכול להחזיק אתכם שבעים כמה שעות בקלות.

בשיתוף סטארקיסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully