Primary Advertiser

מפחדים להתחיל להתאמן? לאירה דולפין יש 3 הצעות מנצחות

וואלה! אוכל בשיתוף סטארקיסט

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:29

הרגע בו אנו נכנסים למכון או לסטודיו ונדמה שרק לנו אין מושג מה לעשות עלול להרתיע רבים. מה עושים? מאמנת הכושר אירה דולפין מציעה לכם כמה פעולות פשוטות, שיהפכו את תחילת הדרך להרבה יותר חלקה ומוצלחת. צפו

בווידיאו: הטיפים של אירה דולפין למי שחוששים להתחיל להתאמן/עריכה: גלעד מן מנהיים

רבים מאיתנו רוצים להתחיל להתאמן, אבל נרתעים וחוששים. הרגע המוכר הזה, בו אנחנו נכנסים לחדר הכושר או לסטודיו, ומסביב כולם עובדים במרץ על מכשירים או מבצעים תרגילים בשעה שלנו אין ממש מושג מאיפה להתחיל - עלול לתסכל רבים ולמנוע מהם להתחיל להתאמן.

מה עושים? לאירה דולפין יש שלושה טיפים מנצחים, שיעזרו לכם להירגע ולסלק את הפחד הזה.

1) מספיק עם התירוצים - בלי "אחרי החגים" או "אחרי שארד במשקל". פשוט תקבעו אימון, ותצאו לדרך. מאותו רגע, הכל כבר יראה הרבה יותר קל.

2) היעזרו באיש מקצוע - מאמן או מדריך יוכל לפחות בהתחלה לכוון אתכם, להסביר כל מה שצריך ולוודא שאתם מבצעים את התרגילים נכון, כדי שתימנעו מפציעות. ככה מרגישים יעילים ובנוח עם האימון.

3) שלבו תזונה נכונה - לפני האימון, תאכלו משהו שנותן אנרגיה, כמו בננה או תמר. במהלך האימון חשוב להקפיד על הרבה מים ואחרי האימון - לבנות את השרירים ולהחזיר לגוף אנרגיות עם מאכלים קלילים ומלאי חלבון, כמו טונה. בקופסת טונה סטארקיסט יש המון ויטמינים, ברזל ומינרלים, והיא קלה לעיכול ובדיוק מה שהגוף שלכם זקוק לו אחרי האימון, כדי שתרגישו מצוין ויהיה לכם חשק להתאמן פעם נוספת בהקדם.

לא סתם המון ספורטאים ומתאמנים אוהבים מאוד לשלב טונה בתפריט הקבוע שלהם, אחרי אימונים ובכלל. נסו את הטיפים של אירה, הקפידו על תזונה נכונה ובעוד כמה שבועות, כשתרגישו הרבה יותר חזקים ובריאים - אתם תגידו תודה. בעיקר לעצמכם.

וואלה! אוכל בשיתוף סטארקיסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully