Primary Advertiser
וואלה! אוכל בשיתוף סטארקיסט
01/11/2021

6 נשנושים בריאים שקל לארוז לעבודה בכל בוקר

משום מה, תזונה בריאה תמיד מתקשרת אצלנו במוח לעבודה קשה - אבל היום יש כל כך הרבה דרכים להוסיף עוד קצת בריאות לתפריט, גם בלי שום מאמץ מיוחד מצידכם. הנה כמה רעיונות שיעזרו להחליף את הנשנושים המזיקים בכאלו שדווקא יעשו לכם טוב

לחץ, קשיי ריכוז ותסכול מהעבודה יכולים לגרום לנו לנשנש הרבה יותר משאנחנו רגילים. וכפי שאתם בטח יודעים, שמתחשק לנשנש, זה בדרך כלל יהיה חשק לדברים לא בריאים. הדרך להפחית את הסיכוי שנזדקק לאותם חטאים מתוקים, היא פשוט לנשנש באופן אקטיבי ומודע לפני שהדחף הזה מתעורר. ואם כבר מנשנשים - למה שלא תדאגו לעצמכם לכמה חטיפים בריאים ומזינים שיחכו לכם על השולחן? הנה כמה רעיונות שכדאי ליישם כבר מחר:

עוד בוואלה!

איך היא עושה את זה? הטיפים של אירה דולפין יגרמו גם לכם להתאמן

לכתבה המלאה

1. . מארז ירקות מיני

כן, סלט הוא נשנוש בריא ומצוין, אבל לא בכל בוקר יש לנו כוח לחתוך ירקות, בטח אם יש לנו ילדים קטנים לדאוג להם או אם אנחנו סתם לא אנשים של בוקר. אז במקום לחתוך ולקצוץ, נסו לקחת לעבודה קופסה עם עגבניות שרי, גזר גמדי, אפונה ומלפפונים קטנים. כל אחד מהרכיבים האלו עשיר כמובן בוויטמינים ובמינרלים. ובנוסף, משום מה, תמיד הרבה יותר כיף לנשנש דברים קטנים.

2. תפוח בחמאת בוטנים ללא תוספת סוכר

המסורת היהודית מלמדת שדבש הוא חברו הטוב ביותר של התפוח, אבל אם רוצים שנה בריאה ולא רק מתוקה, כדאי לשקול לצרף לתפוח דווקא ממרח חמאת בוטנים, שמכיל כמויות יפות של אשלגן, מגנזיום וסיבים תזונתיים. על יתרונות התפוח אנחנו מאמינים שאין צורך להרחיב אך נספר לכם בכל זאת שגם הוא עשיר בסיבים ובמגנזיום, כמו גם בוויטמין C ובסידן.

בלי סוכר, כן? חמאת בוטנים (צילום: Giphy)

3. פריכיות אורז עם גבינה או ממרח טונה

כשרוצים לנשנש משהו, חלק גדול מההנאה מגיע כמובן מפעולת הכרסום. הפריכיות מאפשרות ליהנות מכרסום נטול רגשות אשמה, ואם משלבים אותן עם גבינה המכילה 5 אחוזי שומן או ממרח טונה - מקבלים גם כמות יפה של חלבון שתהפוך את הנשנוש כולו לבריא ומשביע יותר. אם אתם פחות מתחברים לפריכיות, ניתן גם להחליף אותן בבייגלה מקמח מלא.

4. אדממה

אדממה, נשנוש הברים המפורסם, הוא הכינוי המוכר של פולי סויה שמבושלים בהרתחה. אם אוכלים אותם בלי להגזים עם המלח, הפולים האלו יכולים לתרום לנו בכמה היבטים. אדממה עשיר בחלבון (12 אחוזים), בנוגדי חמצון ובסיבים. בנוסף, ניתן למצוא בו כמה ויטמינים ומינרלים ייחודיים, לרבות ויטמין K1, תיאמין (B1), ריבופלבין (B2), ברזל ומנגן.

אפס מאמץ. טונה טו גו (צילום: טונה סטארקיסט)

5. טונה טו-גו

טונה היא מהמאכלים הנדירים האלו שהם גם מצוינים לבריאות וגם לא דורשים כל סוג של הכנה. טונה טו-גו מהווה ארוחת ביניים חלבונית קלה ומזינה שקל לקחת וכיף לנשנש. הטונה, נדגיש, גם ניתנת לחימום ומהווה תחליף ראוי לבשר או לדג - גם כמנת בשר עיקרית ביום. ובנוסף לחלבון שכידוע מצוי בטונה בכמויות גבוהות, היא מכילה ויטמין D, יוד וכן ויטמינים מקבוצת B, ברזל וסלניום (אנטיאוקסידנט).

6. קלחי תירס

תירס נחשב בעיני רבים ל"מזון על" בעיקר משום שהוא מאפשר ליהנות, די בקלות וללא שום מאמץ, מהמון יתרונות בריאותיים, תוך שהוא מספק מתיקות שאי אפשר שלא לאהוב. כמו מאכלים אחרים ברשימה, תירס עשיר בוויטמין C ובנוגדי חמצון. הוא גם מקור מצוין ללוטאין וזאקסנטין, שעוזרים להגן על העיניים. ואם זה לא מספיק, ניתן למצוא בו גם שיעורים קטנים של מגנזיום, אשלגן, וויטמינים מקבוצת B, וכן הוויטמינים K ו-E.

  • טונה
  • ירקות
  • תפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully