Primary Advertiser

על מה אירה דולפין לא מוכנה לוותר אחרי האימון?

בשיתוף סטארקיסט

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 12:49

עבור מאמנת הכושר, ספורט הוא דרך חיים, אבל היא יודעת היטב שבלי שילוב של תזונה נכונה, זה פשוט לא מספיק. לכן, היא מקפידה לשים בתיק משהו טוב לאכול אחרי האימון - טונה, שנותנת מנת חלבון לבניית השרירים, קלה לעיכול וממלאת אתכם באנרגיות להמשך היום

בווידאו: אירה דולפין על סטארקיסט/עריכה: גלעד מנהיים

עבור אירה דולפין, ספורט הוא דרך חיים, אבל חשוב לה שהמתאמנים שלה וכולם למעשה ידעו - ספורט הוא לא הכל. ספורט חייב ללכת יד ביד עם תזונה נכונה כדי לייצר עבורנו את התוצאה האידיאלית.

כדי שנצליח להקפיד, מה שחשוב הוא שהתזונה הנכונה שלנו תהיה גם כיפית ובעיקר, נגישה ומהירה. כזו שאפשר לאכול בלי יותר מדי הכנות, באמצע יום של פעילות או עבודה או בערב.

אחרי אימון למשל, אירה מקפידה לצרוך חלבונים, שעוזרים לבניית השריר. החלבונים האלו נמצאים בעיקר בדגים, בשר, מוצרי חלב, ביצים וסויה והפתרון שלה לרגעים שאחרי האימון הוא טונה והיא נהנית במיוחד מקופסת ה-Mix To Go של סטארקיסט, שאפילו מגיעה עם מזלג כדי להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ואת הנשנוש לכיף אמיתי.

בקופסת ה-Mix To Go תמצאו מנת חלבון מדודה, מוכנה לאכילה וכמובן, קלה לעיכול, כך שאפשר מיד להמשיך בשגרת היום.

אז מה המסר של אירה? אל תוותרו לעצמכם, תתאמנו ותמיד תקפידו לקחת איתכם בתיק משהו שאפשר לאכול ישר אחרי שסיימתם, כזה שימלא אתכם, יהפוך את האימון לאפקטיבי במיוחד וייתן לכם את האנרגיות להמשך.

בשיתוף סטארקיסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully