Primary Advertiser
בשיתוף סטארקיסט
01/08/2021

חמישה טיפים לשגרת אכילה מאוזנת ובריאה

כולנו רוצים לאכול נכון, אבל זה לא קל עם כל הפיתויים שמסביב. מה עושים? הנה כמה עצות פשוטות שיעזרו לכם להקפיד. לצפות, וליישם

בווידיאו: חמשת הטיפים של מירב מילר לשגרת אכילה מאוזנת ובריאה (עריכה: גלעד מן מנהיים)

למרות שלא חסרים פיתויים מסביב, כולנו רוצים ליצור שגרת אכילה מאוזנת ובריאה. חגים עם המשפחה, מסעדות ושאר אירועים מהנים מקשים עלינו מאוד, עם כל הכיף שבחזרה לשגרת הבילויים אחרי שנה מאתגרת.

אז מה עושים? מירב מילר עם כמה טיפים שיעשו לכם סדר ויעזרו לכם להגיע למטרה:

1) שגרת אכילה: נסו ליצור שגרת אכילה שכוללת ארוחות ביניים, לצד הארוחות הגדולות. ונסו שארוחות הביניים הללו יהיו בריאות עד כמה שניתן. למשל, כריך עם לחם בריא וטונה - קליל, משביע, קל לעיכול ובעיקר, מהיר להכנה.

2) הקשיבו לרעב: שימו לב ותחשבו רגע - האם אתם באמת רעבים או סתם אוכלים משעמום או הרגל? אם תתחילו להקפיד על הארוחות, לא תתפתו לנשנש ביניהן.

3) שינה: זה לא רק עבור היופי שלנו. עייפות יוצרת אצלנו בקלות אשליה של רעב ואנחנו אוכלים בלי סיבה.

4) פעילות גופנית: לא חייבים ללכת לחדר הכושר. הליכה ואפילו עלייה במדרגות כשחוזרים הביתה או מגיעים למשרד יעשו לכם טוב לגוף ולנפש.

5) המרכיבים: בחנו היטב את מרכיבי המוצרים שאתם צורכים והקפידו שבבית יהיה אוכל בריא כמה שיותר. בטונה יש 50 מ"ג כולסטרול ב-100 גרם, והיא עשירה בחלבון ובוויטמינים. קופסאות טונה סטארקיסט במזווה הן פתרון מעולה, ממש כמו מגירה מלאה בירקות טריים.

עוד בסטארקיסט

לא רק חלבון: איפה נמצא את כל מה שקריטי לתזונה נכונה?

לכתבה המלאה
  • טונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully