Primary Advertiser

לא רק חלבון: איפה נמצא את כל מה שקריטי לתזונה נכונה?

בשיתוף סטארקיסט

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 12:45

כל מי שמתאמן רוצה גם לאכול נכון, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אבל איך עושים זאת ומה כדאי לצרוך? מירב מילר עם כל התשובות

בווידיאו: מירב מילר מסבירה - איפה נמצא את כל מה שקריטי לתזונה נכונה?/עריכה: אדר איילון

השילוב הטוב ביותר עבורנו הוא ספורט ותזונה נכונה - את זה כולם יודעים. אבל מה זה בדיוק אומר ומה אנחנו באמת צריכים לעשות כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר?

רבים מאמינים שכל מה שאנו זקוקים לו הוא חלבון, כי החלבון בונה לנו את השרירים. אלא שזה לא לגמרי נכון. החלבון אכן הכרחי לבניית שרירים, אבל כדי לקבל את התוצאות האידיאליות, עלינו לשלב בתזונה שלנו גם ויטמינים, מינרלים, אנטי-אוקסידנטים וחומצות שומן אומגה 3.

נשמע מסובך? לא ממש. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל על המרכיבים. לא משנה מה אתם אוכלים, העיקר שתחפשו מוצרים טבעיים ולא מעובדים, עם אחוזי שומן וכולסטרול נמוכים והרבה חלבון. נסו לשלב את המוצרים האלו באופן טבעי בתפריט היומיומי שלכם.

בקופסת טונה סטארקיסט אחת למשל, תמצאו גם חלבון מלא, גם ברזל, גם ויטמינים ומינרלים וגם אנטי-אוקסידנטים. תמיד תעדיפו מזונות כאלו: לא מעובדים, קלים לעיכול וכמובן, טעימים. ואם אתם ממש לא רוצים להסתבך, תוכלו למצוא את כל זה בסטארקיסט מיקס TO GO. שימו אותו בתיק חדר הכושר שלכם - ואתם מסודרים.

בשיתוף סטארקיסט
  • עוד באותו נושא:
  • טונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully